PEAKS, van de app ‘beleggen met je wisselgeld’, bevond zich in 2019 in de fase van start-up naar scale-up. Marketing groeide van 1 persoon naar een groter team en daarmee groeide ook de behoefte aan 1 methode voor propositie ontwikkeling. De marketeers en product managers van PEAKS wilde meer bedreven raken in hoe je scherpe klantgerichte proposities ontwikkelt en ervaring opdoen met de tools en technieken die je hierbij gebruikt.
MDesignThinking verzorgde een eendaagse in house training, waarin ook werd gewerkt op een concrete case: de Peaks propositie voor de Duitse markt. Doel van de training: “Learn how to develop Customer Value Propositions and get familiar with the tools and templates to craft a great Customer Value Proposition.”
Evaluatie van deelnemers:
- “Methodology and templates are really clear and helpfull”
- “A lot of energy and good mix of activities.”
- “I didn’t expect to have such a good outcome at the end of the training.“
- “The method is very well explained by Maartje and is a very helpful tool to structure your thoughts and ideas.”
- “Working on a customer promise together during the training gives more clarity and the feeling we are on 1 page.”