Workshop | Customer Journey mapping
De wensen en behoeften van de doelgroep zijn voor iedere organisatie belangrijk, maar vooral in de zorg waar de mens nog meer centraal staat. De Customer Journey tool, een veelgebruikte techniek in design thinking, kan je helpen de behoefte van de eindgebruiker in kaart te brengen en een nieuwe ervaring van de klantreis te ontwerpen. In deze energieke en creatieve workshop leerde je er alles over én gingen mensen direct met deze tool aan de slag. Er werden o.a. emotiecurves getekend, interviewtechnieken geleerd en gebrainstormd volgens de crazy-4 techniek.
Download hier de toolkit om zelf te starten met Customer Journey Mappen.
Wil je op de hoogte blijven van andere handige tools en nieuws van MDesignThinking? Laat dan hier je mailadres achter.
Workshop | Duik in je doelgroep
Cliënten, patiënten, verwanten, medewerkers, leden; nogal een behoorlijk aantal verschillende doelgroepen die je als zorgorganisatie wil bedienen. Hoe benader je hen nou allemaal het beste? In deze interactieve en creatieve workshop nam MDesignThinking de deelnemers mee langs verschillende design thinking tools zoals de stakeholdermap, het klantprofiel en persona’s. Deelnemers leerden snel inzicht krijgen in wie je doelgroep is en hoe je vanuit daar persona’s ontwikkelt.
Download hier de toolkit om zelf aan de slag te gaan met doelgroepen in kaart brengen.
WORKSHOPS & TRAINING
Met je collega’s aan de slag?
Uit de beste workshops heeft MDesignThinking een inspirerend aanbod samengesteld
Bekijk het hier.
DIENSTEN
Van creatieve facilitatie tot begeleiden van design thinking trajecten
Benieuwd wat MDesignThinking nog meer doet?
Bekijk hier het overzicht van de verschillende diensten.