Laagdrempelig kennismaken met Design Thinking? Op zoek naar een energieke invulling voor een teamdag, heidag of andere bijeenkomst? Dan zijn de 1-uur durende Design Thinking Snack Workshops wat voor jou!
Workshop 1 uur | Customer Journey mapping
De wensen en behoeften van de doelgroep zijn voor iedere organisatie belangrijk. De Customer Journey tool, een veelgebruikte techniek in design thinking, kan je helpen de behoefte van de eindgebruiker in kaart te brengen en een nieuwe ervaring van de klantreis te ontwerpen. In deze energieke en creatieve workshop van 1 uur leer je er alles over én ga je direct met deze tool aan de slag. Je leert o.a. emotiecurves tekenen, interviewtechnieken en brainstormen volgens de crazy-4 techniek.
Download hier alvast de toolkit om zelf te starten met Customer Journey Mappen.
Wil je op de hoogte blijven van andere handige tools en nieuws van MDesignThinking? Laat dan hier je mailadres achter.
Workshop 1 uur| Duik in je doelgroep
Wie is je doelgroep, wat houdt je klant bezig? Wat zijn wensen, behoeften en hoe bereik je hen nou het beste? In deze interactieve en creatieve workshop van 1 uur neemt MDesignThinking je mee langs verschillende design thinking tools zoals de stakeholdermap, het klantprofiel en persona’s. Je leert hoe je snel inzicht krijgt in wie je doelgroep is en hoe je vanuit daar persona’s ontwikkelt.
Download hier de toolkit om zelf alvast aan de slag te gaan met doelgroepen in kaart brengen.
WORKSHOPS & TRAINING
Met je collega’s aan de slag?
Uit de beste workshops heeft MDesignThinking een inspirerend aanbod samengesteld
Bekijk het hier.
DIENSTEN
Van creatieve facilitatie tot begeleiden van design thinking trajecten
Benieuwd wat MDesignThinking nog meer doet?
Bekijk hier het overzicht van de verschillende diensten.